Акциите на кинескиот гигант за е-трговија Алибаба се зголемија за повеќе од 10 проценти, дозволувајќи им на компанијата да ја надмине американската компанија за социјални медиуми Фејсбук, според пазарната капитализација и да ја подобри својата позиција меѓу највредните фирми во светот.
Акциите на „Алибаба“ уживаа во најголемиот еднодневен пораст од секундарниот список во Хонг Конг, откако се случи во ноември. По цена од 261 УСД по акција, нејзината пазарна вредност се искачи на 5,614 трилиони американски долари (над 720 милијарди долари), надминувајќи го најблискиот конкурент на списокот, Фејсбук.

Бидејќи тргувањето започна во Њујорк, акциите на „Фејсбук“ покажаа мало движење и застанаа на околу 241 американски долари по акција, со пазарна вредност од скоро 687 милијарди долари.

Алибаба „покажува силна изведба со повеќе деловни модели и е во„ слаткото место “на приказната за обновување, поддржана од силни технолошки сили“, напиша аналитичарот Томас Чонг, кој беше цитиран од изјавата на South China Morning Post.

Ова не е прв пат пазарната вредност на Алибаба да ја надмине пазарната вредност на Фејсбук. Двете компании веќе долго време се наоѓаат на списокот на 10-те највредни компании во светот по пазарна капитализација; на истиот список се iSaudi Aramco, Apple, Microsoft, Amazon и Alphabet (Google).

Кинескиот интернет гигант претходно го надмина Фејсбук на друг ранг, оној што ги оцени највредните светски брендови. Алибаба важи за највредната кинеска марка денес, проследена со водачот на технологијата Тенсент. Двете компании се рангираа на 6-то и 7-то место на годинешниот ранг на Топ 100 највредни глобални трендови, додека Фејсбук беше зад нив, за три места од 2019 година.