Фондацијата Калифа бин Зајед Ал Нахјан продолжува да обезбедува хуманитарна помош преку иницијативите COVID-19 започнати од CSR ОАЕ фонд во партнерство со Фондацијата. Кампањата доби парични и придонеси во натура кои вклучуваа илјадници артикли кои беа дистрибуирани до корисниците.

Предметите вклучуваа паметни уреди за поддршка на учење од далечина, итна медицинска опрема за болници и пациенти и попречувачи на храна, се вели во соопштението на фондацијата во понеделникот. Фондот поддржа и мали креативни институции погодени од пандемијата.

أكثر من 395 ألف مستفيد من حملة "خليفة الإنسانية" بالتعاون مع "الوطني للمسؤولية المجتمعية" ضد كوفيد -19

Бројот на корисници достигна повеќе од 395,000 низ целата земја, вклучувајќи 56,529 сиромашни семејства (со 4 ​​до 12 члена по семејство), покрај над 167,000 лица, вклучително и вработени во фронтот и лица со позитивен тест за COVID-19 и други. Овие иницијативи ги исполнуваат националните приоритетни барања со цел да се ублажат предизвиците со пандемијата COVID-19 во медицинскиот, здравствениот и образовниот сектор.

Фондацијата заедно со ЦСР Фондот ОАЕ ги насочи придонесите на приватниот сектор кон приоритетни проекти наведени на паметната платформа на фондот (csruae.ae) кои се во согласност со приоритетите на земјата наведени во Министерството за економија, Министерството за развој на заедницата, Министерството за здравство и општество за превенција , Министерство за образование и Министерство за култура и развој на знаење. Како резултат на оваа позитивна соработка, Фондацијата Калифа бин Зајед Ал Нахјан потпиша стратешко партнерство со фондот за спроведување иницијативи кои ги зајакнуваат напорите на ОАЕ во борбата против вирусот во столбовите на здравјето, безбедноста и благосостојбата во заедницата.

Фондот исто така водеше кампањи во соработка со своите партнери насочени кон подигнување на свеста на заедницата, обезбедување на директиви за усвојување на семејствата за време на националното санирање и социјалното дистанцирање и поддршка на хонорарците и МСП во креативната индустрија. Кампањите беа „Стани до предизвикот“, „Давање за секого“ и „Национална програма за креативно олеснување“.

Фондот ЦСР ОАЕ лансираше сеопфатен водич од водечки експерти за одржливост за да им помогне на деловните активности да ги прилагодат своите стратегии и активности за ООП во светло на моменталните околности достапни на www.csruae.ae/en/publications. Рамката вклучува совети за тоа како најдобро да се ангажираат вработените, прашања од заедницата и да се усвојат релевантни одговорни практики за да се помогне во справувањето со глобалната пандемија во согласност со глобалните најдобри практики, како и директивите на ОАЕ.

Рамката за влијанија COVID-19 е поделена во три области на фокус: работна сила; заедница и одговорни практики за позитивни и здрави рутини, одговорна потрошувачка и производство и еколошка свест.

ЦРС Фондот на ОАЕ продолжува да прима придонеси за поддршка на заедницата на ОАЕ во ова предизвикувачко време,

WAM / Rola Alghoul / Rasha Abubaker